من و یه فندق تنها

یادداشت های من و فندق

من و یه فندق تنها

یادداشت های من و فندق

باسن سوزی

تو ماه رمضون هر روز با تلوزیون از روی یه قرآن, قران میخونم.(یعنی از رو تلوزیون نمیخونم)هر وقت که حواسم پرت میشه و از آیه ها غافل میشم و خطو گم میکنم و نمیدونم کجا رو داره میخونه قاری تند تند میخونه.وقتی که پیدا میکنم یه دفعه ماست میشه و یوووواش یووواش میخونه.جر میخورم تا یه ساعت قرآن تموم شه
+دقت کردین وقتی یکی میره توالت دستشوییتون میگره و میخواید برید توالت.ولی وقتی طرف از توالت میاد همه چی میره تو.
+تا حالا دقت کردین وقتی یه چیزی رو میخوایم گوش بدیم همه یه دفعه شروع میکنن حرف زدن.حتی اگه اونجا هیچکسم نباشه بازم یه تقی, توقی, صدایی میاد تا تو نتونی اونی که میخوایو بشنوی

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.hamedh.com

اینا قوانین مورفیه دیگه

هی...بگی نگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد