من و یه فندق تنها

یادداشت های من و فندق

من و یه فندق تنها

یادداشت های من و فندق

سرآغاز


به نامه خداوندی که مریم و فندق را همانند شیرین و فرهاد آفرید


دوست دارم تنها ساعتی در روز از هیاهو و شلوغی یه زندگی پردردسر دور بشم و توی گوشه ی دنجی که تو این دنیای مجازی واسه خودم درست کردم آروم باشم و به همراه فندق نه چندان خیالیم به وقایع دنیا لبخند بزنم.دوست دارم شادی ها و غم ها و دلنگرانیهامو با یه دوستی که  گوش میده و هراز گاهی نظرشو میگه شریک شم . من و فندق امیدوارانه لبخند زیبایی به دنیای زیبایمان میزنیم . اینجا دنیای دونفرمان است و به امید رسیدن به شادی های ابدی در دنیای واقعی اینجا را میسازیم . شما هم به دنیای ما دعوتید

نظرات 1 + ارسال نظر
man یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

aaaaaaaaaaaaalliiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee

ممنون عسلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد